Help sponsor een Kind

Voor €10,- per maand met een looptijd van 3jaar,
bent u een trotse sponsor .

Nicolas  komt uit een gezin van vier kinderen en woont met zijn moeder in Kalimantan. Kalimantan is het Indonesisch deel van het eiland Borneo. Nicolas speelt graag lokale spelletjes met vrienden. Nicolas en zijn oudere zus ..........Leesmeer

Medesponsor van Nicolas

Wil jij ook een medesponsor van Nicolas zijn?

Net als elk kind heeft ook Sam (9 jaar) uit Haïti een droom: leraar worden. Helaas is de kans dat dat gebeurt klein. Zijn ouders schrapen met moeite een beetje inkomen bij elkaar. Vaak is er weinig te eten en nauwelijks .............. Leesmeer

Medesponsor Van Sam

Wil jij ook een medesponsor van Sam zijn?

Ronit komt uit een arm gezin en woont met zijn ouders, zus en broertje in een klein eenkamerhuis in het Khunti-district. Hij gaat vaak naar de kleuterschool in zijn dorp. Zijn lievelingsspel is verstoppertje en dat speelt hij vaak met zijn vrienden bij zijn huis. Ook houdt hij ervan om met zijn vader ...........  Leesmeer

Medesponsor van Ronit

Wil jij ook medesponsor van Ronit zijn ?

Hoe werkt sponsoring?

Met je maandelijkse bijdrage van €10,-steun je jouw sponsorkind. Stichting Kyanno voor kinderen met een toekomst werkt namelijk in hele dorpen aan verbetering van de leefomstandigheden van arme kinderen.
Zo zorgen we ervoor dat niet alléén het sponsorkind, maar iedereen een eerlijke kans krijgt.

Wilt u een kind samen sponseren met ons ?

Vul dan onderstaand formulier in en wij zorgen dat u ierdere maand een Tikkie krijgt via whatsapp.