Sponsoren & vrienden

Waarom moeilijk doen als het samen kan? Wij zijn trots op ons netwerk van betrokken sponsoren en vrienden die zich inzetten voor onze visie & missie. Bedankt voor jullie steun!

Doorlopende sponsoren Stichting Kyanno v. kinderen met een toekomst

Zee en luchtpost naar Suriname en andere bestemmingen wereldwijd.

Tel:020-3583330

Professional Graphx designers

Waarom sponsor worden van Stichting Kyanno?

Elke dag zijn wij achter de schermen bezig met het organiseren van programma’s dat kansarme kinderen positief inspireren en motiveren om door te zetten.

Dit alles vraagt heel veel energie van ons team, gelukkig doen wij dit met liefde en passie. Wij vinden dat kansarme kinderen net als ieder ander kind het recht hebben op een onbezorgde jeugd, met uitzicht op een kansrijke toekomst. Kinderen zijn puur en onschuldig en elk kind heeft recht op een leven als kind. Het is van belang dat een kind zichzelf kan zijn en zichzelf kan ontplooien tot een volwaardig persoon. Help jij ons hiermee?

Met jouw steun lever je een bijdrage aan diverse projecten in het belang van een positieve ontwikkeling en zelfredzaamheid van kansarme kinderen. We zijn afhankelijk van u als sponsor
Word jij ook  sponsor van STICHTING KYANNO voor € 25,- per maand en ontvang deze MOOIE mok!

Donaties

Indien u een bijdrage wenst over te maken, kunt u dit doen via onderstaande gegevens:

T.n.v. Stichting Kyanno
Bank:NL24ABNA0887200249
Ons KvK nummer is 78469090. Wij zijn sinds 2020 in het bezit van een ANBI-regeling, waardoor uw bijdrage fiscaal aftrekbaar is. Hoe groot of klein, elk bedrag is welkom.

Steun de Stichting per maand en laat de Belastingdienst meebetalen. (periodiekcontract van 5 jaar)

Stichting Kyanno is erg blij met de vele GIFTEN van particuliere donateurs, Yahuah zegent u & uw gezin.