• We geven toekomst aan kwetsbare kinderen in armoede en nood;
  • We willen dat elk kind - ongeacht afkomst, religie of geslacht - een liefdevol en waardig bestaan heeft.

↓Hoe wilt u doneren? ↓

Hoe veilig is de Tikkie app?

Tikkie is ontwikkeld door ABN Amro. Betaling verloopt altijd via iDEAL. Dat betekent dat u de betaling altijd afrondt via uw eigen bank.
Dat maakt de
 app Tikkie tot een heel veilige  betaalmethode.

Stichting Kyanno voor kinderen met een toekomst
kvk #78469090    Rsin #

Bank # NL24ABNA0887200249
t.n.v. stichting Kyanno

Wit u vanuit het buitenlandgeld doneren dit is de  SWIFT(BIC)code ABNANL2A.

Donating international can be done by transferring your gift true PAY PAL. You do not need to have a PayPal account to use PayPal. PayPal allows you to use a credit or debit card to make a donation without a PayPal account. After clicking the button below, there will be a link to continue without a PayPal account.

Stichting Kyanno is door de Belastingdienst officieel aangemerkt als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Hierdoor zijn donaties van particulieren en bedrijven fiscaal aftrekbaar.

Wat is een periodieke gift?

Uw gift is een periodieke gift als u aan deze 3 voorwaarden voldoet:

1. U geeft jaarlijks hetzelfde bedrag aan dezelfde instelling of vereniging. U mag zelf weten of u uw jaarlijkse gift in 1 keer of in meer keren betaalt.

2. U betaalt het bedrag 5 jaar achter elkaar. Langer mag ook.

3. U hebt vastgelegd wanneer uw jaarlijkse gift stopt, bijvoorbeeld na 5 jaar. Overlijdt u vóór die termijn afloopt, dan moet de jaarlijkse gift stoppen bij uw overlijden.

U mag uw periodieke gift helemaal aftrekken als u aan de voorwaarden voldoet.

Deze voorwaarden zijn:

1. Uw gift gaat naar een ANBI (algemeen nut beogende instelling). Of naar een vereniging die aan bepaalde voorwaarden voldoet. Welke voorwaarden dat zijn, leest u bij
    Ik geef aan een goed doel. Mag ik mijn gift aftrekken?

2. U hebt de periodieke gift vastgelegd in een overeenkomst die u door een notaris laat opmaken. Of in een overeenkomst die u zelf met de vereniging sluit.

3. U krijgt niets in ruil voor uw periodieke gift.

4. U hebt uw gift niet contant gedaan.

Wilt u zelf een overeenkomst sluiten zonder notaris? Kijk dan of u een overeenkomst kunt downloaden van de site van de instelling of vereniging.
Bron: Belastingdienst

→Met jouw donatie help je kinderen in armoede en nood!