Stichting Kyanno voor" kinderen met een toekomst " verzamelt en verstuurt  gemiddeld 4 tot 5 keer per jaar zendingen met hulpgoederen, levensmiddelen naar Suriname & Sint Maarten. In Suriname is de economische crisis nog lang niet voorbij, er heerst vooral onder de arme bevolking, bittere armoede.

De hulpgoederen en levensmiddelen die de Stichting verscheept, zijn dan ook zeer hard nodig. Het versturen van één 160L doos kost €35.-
De stichting verstuurt 4 à 5 dozen per zending. In sommige gevallen moet de stichting de douane kosten & administratiekosten bij het ophalen van de zendingen in Suriname zelf bekostigen. Per doos kost dit SRD160, plus SRD200,- à SRD300,- aan transportkosten. Dit kunnen de meeste arme gezinnen niet betalen. Het vinden van hulpgoederen of inkopen van levensmiddelen is eigenlijk nooit een probleem. Het bedrag voor logistiek, rond €950,-per jaar, is lastiger. We kunnen dan ook elke financiële hulp gebruiken.

Wilt u ons helpen?

De Belastingdienst erkent Stichting Kyanno voor kinderen met een toekomst  als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) Dat betekent dat giften aftrekbaar zijn van belastingen. Zo heeft u een belastingvoordeel én helpt u de Stichting.