Kleurwedstrijd

Gepubliceerd op 8 mei 2022 om 08:06

Eerste exemplaar kleurboek Lo-Anna's reis overhandigen aan de voorzitter van Stichting Kyanno voor kinderen met een toekomst door auteur & illustrator Latoya Gumbs (LMG Design). Stichting Kyanno heeft dit boek gesponsord. Wij hopen vele kinderen uit arme gezinnen blij te maken met dit kleurboek.

Kleurwedstrijd

Eerste plaats

Tweede plaats

Derde plaats

Op zondag 8-mei-2022 (moederdag heeft stichting Kyanno een kleurwedstrijd georganiseerd onder de zondagschool kinderen van onze gemeente. 13 kinderen deden hieraan mee. Het was heel erg leuk om al deze talenten te zien, de kinderen hadden heel veel lol onderling. Alvast enkele foto's (in verband met privacy zijn niet alle kinderen in beeld).

Het was heel erg moeilijk om te kiezen tussen al deze leuke tekeningen. Maar ja, het moest wel. Boven ziet u de 1st, 2e en 3e prijs.
Maar we hebben alle kinderen verwend met een troostprijs want ze hebben allemaal hun best gedaan.

Mama's, oma's , laat weten wat u van dekleurplaatje van uw kind/kleinkind vindt. Dit hebben ze met heel veel liefde ingekleurd voor u.

Reactie plaatsen

Latoya Gumbs
2 jaar geleden

Dankjewel Stichting Kyanno, voor het sponsoren van mijn boek! Wat is deze kleurwedstijd een leuk idee geweest en geweldig uitgevoerd! Ik ben zo blij dat de kinderen plezier hebben gehad met het inkleuren van de illustraties uit het boek. Dit heeft mijn dag gemaakt. Nogmaals bedankt aan Stichting Kyanno en alles wat jullie doen voor kinderen met een toekomst. Ik sta volledig achter jullie. Bedankt aan de kids die zo mooi hebben gekleurd. Jullie zijn allemaal toppers en bedankt aan de ouders !
Kleurrijke groeten ,

Latoya Gumbs

A Naarden
2 jaar geleden

Chaime vond het leuk om iets mooi voor moeder en grootmoeder in te kleuren
Prachtig gedaan hoorChaime
Dankjewel
Omi

Georgine

Ik vond het heel mooi.

Keziahofficieel
2 jaar geleden

Ik vind de kleurplaat van mijn broetje erg mooi en ik ben erg trots op hem dat hij een prijs heeft gewonnen.

Sonja Lachman
2 jaar geleden

Mijn dank gaat uit naar Stichting Kyanno die alles aanpakt om kinderen een betere toekomst te geven.
Alle kinderen die hebben meegedaan aan deze tekenwedstrijd hebben een hele mooie inzet en betrokkenheid laten zien.
Wat zijn ze sportief geweest en uiteindelijk kon iedereen met een cadeautje naar huis en mochten ze zich naast de drie winnaars óók winnaar voelen.

Op nóg meer mooie acties t.b.v. hulp aan kinderen in nood🙏🏼 Veel succes!!

Claire
2 jaar geleden

Leuke kleurplaten, mijn dochtertje vond de wedstrijd leuk maar ze vond het jammer dat ze niet had gewonnen.

Felie Schwartzman
2 jaar geleden

Kleurwedstrijd was erg leuk. De kinderen waren ook enthousiast en hebben met veel aandacht hun best gedaan.