Wie zijn wij?

Wij zijn een christelijke organisatie die gedreven wordt door een team van vrijwilligers en een bestuur. De Stichting  werkt sinds 2020 aan armoedebestrijding en betere levensomstandigheden voor gezinnen en kinderen in onze programmalanden, met speciale aandacht voor wees kinderen. De stichting heeft geen winstoogmerk daarom ontvangen onze vrijwilligers en bestuurders geen beloning voor hun werkzaamheden.
Al het ontvangen donaties gaat voor 100% naar onze projecten (kansarme kinderen).

Onze missie

Is om een bijdrage te leveren aan diverse projecten in het belang van een positieve ontwikkeling en zelfredzaamheid
van kansarme kinderen. Onze voornaamste doelgroepen zijn kansarme kinderen, met name kansarme kinderen uit Sint Maarten, Suriname, Kalimantan, Nederland, en in 2022 starten wij op met een pilot in Zuid Afrika en op Java. Wij vinden dat deze kansarme kinderen net als ieder ander kind het recht hebben op een onbezorgde jeugd, met uitzicht op een kansrijke toekomst. Kinderen zijn puur en onschuldig en elk kind heeft recht op een leven als kind. Het is van belang dat een kind zichzelf kan zijn en zichzelf kan ontplooien tot een volwaardig persoon.

Onze visie

Elk kind een familie, elk kind een toekomst, familie is de enige effectieve plek voor ontwikkeling en herstel van kinderen. Het is de continuïteit, stabiliteit, onvoorwaardelijke zorg en de liefdevolle omgang, die zorgen voor een gezonde ontwikkeling van een kind.
Onze droom:
Is dat op een dag alle kinderen gelijke behandeling zullen krijgen en de strijd tegen armoede is overwonnen.
Het klinkt vergezocht, maar denk er eens over na: zou het niet geweldig zijn als er geen kinderen in armoede hoefden te leven of te sterven?
U kunt ons helpen:
Om onze droom te laten uitkomen hebben wij uw steun als donateur hard nodig.
Niet alleen uw financiële steun, maar ook uw gebed maakt een verschil in het leven van deze kinderen!