Wij hebben uw donatie hard nodig, helpt u mee?

Home » vriendstichtingkyanno

Waarom geven aan  STICHTING KYANNO?

Elke dag zijn wij achter de schermen bezig met het organiseren van programma’s dat kansarme kinderen positief inspireren en motiveren om door te zetten.

Dit alles vraag heel veel energie van ons team gelukkig doen wij dit met liefde en passie. Help je ons mee met onze missie? wij vinden dat kansarme kinderen net als ieder ander kind het recht hebben op een onbezorgde jeugd, met uitzicht op een kansrijke toekomst. Kinderen zijn puur en onschuldig en elk kind heeft recht op een leven als kind. Het is van belang dat een kind zichzelf kan zijn en zichzelf kan ontplooien tot een volwaardig persoon. Help jij ons hiermee?

Met jouw steun lever je een bijdrage aan diverse projecten in het belang van een positieve ontwikkeling en zelfredzaamheid van kansarme kinderen. We zijn  afhankelijk van donaties, adverteerders en vrienden. Word jij vriend van STICHTING KYANNO voor € 15,- per maand en ontvang gratis deze  MOOIE mok ?

Donatieformulier.

Stichting Kyanno maakt geen gebruik van SEPA-machtiging, maar u kunt ons wel machtigen om een PAYPAL/TIKKIE betaalverzoek op periodiek automatisch aan u door te sturen met een door u gekozen bedrag, looptijd van 3jaar.

U wordt daarmee vriend van stichting Kyanno.