Het ontstaan van de stichting

Voordat wij met deze stichting waren begonnen, zaten wij een hele tijd te bedenken hoe wij kansarme kinderen konden helpen.
 Op een dag kwam onze zoon Kyanno....
Leesmeer

De organisatie

Waar staan wij voor

Onze missie is om een bijdrage te leveren aan diverse projecten in het belang van een positieve ontwikkeling en zelfredzaamheid van kansarme kinderen. Samen kunnen we elk kind een toekomst geven om onafhankelijk en zelfstandig te worden.

Onze visie, elk kind een familie, elk kind een toekomst, familie is de enige effectieve plek voor ontwikkeling en herstel van kinderen. Het is de continuïteit, stabiliteit, onvoorwaardelijke zorg en de liefdevolle omgang, die zorgen voor een gezonde ontwikkeling van een kind.

Ons doel, is dat kansarme kinderen gelijke behandelingen krijgen als ieder ander kind, ongeacht hun achtergrond.

Geven aan Goede doelen

Je kunt het zo gek niet bedenken of het kan. De meeste mensen beginnen een actie om geld in te zamelen voor een goed doel.
Crowdfunding is dan een perfecte manier om online geld in te zamelen. Een kleine of grote donatie, alle beetjes helpen om je doel te bereiken
Klik hier voor onze nieuwe projecten

U wilt een bijdrage leveren aan de maatschappij.
Dat is een prachtig voornemen, maar waarschijnlijk komt er een aantal vragen op u af:

1. Welke goede doelen passen bij u,
  2. Hoe weet u of uw euro's goed terecht komen,
  3. En welke vorm van geven past bij u?

Stichting Kyanno is transparant in haar jaarverslag. Hier leest u precies waar uw euro ingezet wordt.
Via facebook en whatsapp worden onze sponsoren op de hoogte gehouden omtrent alle kosten van de projecten.

HIV/AIDS KIDS HELP ZE AAN EEN WARME PLEK

Als je een jaar lang € 15,- per maand geeft, help je hardnekkige barrières te slechten die de wereldwijde preventie en behandeling van hiv en aids in de weg staan.  Elke dag sterven 273 kinderen aan aids. Elke week raken meer dan 6000 jonge vrouwen onder de 25 jaar besmet met hiv. Onze generatie heeft het vermogen om een ​​van de grootste epidemieën in de geschiedenis een halt toe te roepen. Stichting Kyanno gaat twee instellingen steunen........... Leesmeer

Sponsorkinderen

Met een bedrag van € 10,- per maand kan  Stichting kyanno bijvoorbeeld één  sponsorkind een jaar lang ondersteunen, met voedsel, en de juiste begeleiding bieden, om de achterstand in te halen en beter te kunnen integreren in het  schoolsysteem. Ons promotieteam steunt deze kinderen iedere maand met een gezamenlijke donatie. Om deze inzet te blijven realiseren hebben wij uw helpende hand nodig.  Leesmeer......        spreuken 19.17

Virtueel boodschappen doneren

Vele gezinnen in Nederland leven onder de armoedegrens. Help jij mee om samen met Stichting Kyanno voedselpakketten te verzamelen voor deze gezinnen? U hoeft niet naar de winkel te gaan, maar gewoon via uw computer, laptop, of smartphone, even selecteren wat u zou willen doneren aan Stichting Kyanno en wij doen de boodschappen.

Kom je in actie voor armoede bestrijding onder de kinderen van Zilakoma in Malawi?

Geldinzamelingsactie voor schooluniform voor kinderen uit Indonesië (Kalimantan).

Dat kinderen op moeten groeien in armoede, houdt de gemoederen erg bezig. Het gonst van de initiatieven om er iets aan te doen of om de gevolgen ervan te verzachten.     Leesmeer.......

Webdesign: SKVKMET