ONZE ACTIVITEITEN

Stichting Kyanno heeft nu ruim anderhalf jaar een aantal activiteiten draaiende maar wil deze uitbreiden met hulp van u als vaste sponsor.
Hieronder ziet u welke activiteiten we doen en wat we graag nog meer willen gaan doen.

LEVENSMIDDELENPAKKETTEN

Wij versturen minimaal 25 dozen per jaar naar weeshuizen, internaten en gezinnen in nood. Hierin zitten levensmiddelen die wij gedoneerd hebben gekregen, of zelf hebben gekocht met het geld dat is gedoneerd. Alles in het pakket is nieuw.

SCHOOLBENODIGDHEDEN

Onder het motto "ieder kind verdient een goed begin in het nieuwe schooljaar". Bij aanvragen hiervoor krijgen diverse instellingen onze schoolpakketten opgestuurd. Hierbij is de inhoud wisselend en aangepast op leeftijd en naar welke groep/klas ze gaan.

BOODSCHAPPEN CADEAUKAARTEN

Dit jaar zijn wij begonnen met een pilot enkel voor in Nederland.

U krijgt de gelegenheid om in aanmerking te komen voor een cadeaukaart met een waarde van €35,-p/m  die je kan gebruiken bij 3 verschillende supermarkten.

CHARITYDAY  5 SEPTEMBER

Ieder jaar organiseren wij Charityday in één van onze werkgebieden. Charityday is een dag waarbij je extra aandacht besteedt aan jouw medemens.

STEUNEN VAN DIVERSE PROJECTEN

Wij steunen zowel onze eigen projecten als die van derden:

• Geldinzamelingsacties;

• Vrijwilligersactie
  • Helpen bij het kopen van schooluniformen voor kansarme kinderen;

• Steunen van gezinnen in nood in diverse kerken.

DIT WILLEN WIJ GRAAG DOEN

We hebben jouw hulp nodig om de volgende  op te starten en draaiende te houden.

NASCHOOLSE OPVANG

Wij willen gezinnen in nood helpen. Wat willen wij gaan doen ?

Wij willen kwetsbare gezinnen helpen om hun kinderen van de basisschool de gelegenheid te geven om naar een naschoolse opvang te kunnen gaan. Dit creëert meer ruimte voor de ouders om langere en normale tijden te kunnen werken. Hierdoor krijgen de gezinnen meer ruimte in hun financiën.